petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av petrasperspektiv - 6 juni 2014 21:41

Fredag kväll och jag är hemma helt själv. Maken och dottern jobbar och sonen roar sig på SRF. Jag har i alla fall börjat packa inför morgondagen. Så här sen har jag nog aldrig varit. Undrar om jag börjar bli cool? Förmodligen inte för jag tycker jag har resfeber. Resfeber hos mig är att bli hypokondrisk. Min fasa är att bli sjuk, eller ännu värre; att något händer med tänderna, och dagarna innan en resa får jag lägga all energi på att tala förstånd med mig själv och inte känna efter så förbannat. Sådana stunder är jag uppriktigt trött på mig själv. Varför kan jag inte bara njuta av att åka iväg som andra människor gör? Suck. Jaja, det bästa är att hålla igång och göra saker hela tiden för då hinner jag inte känna efter så det blir ju en hel del gjort här hemma och det är ju bra;.)

Men man kan ju inte bara fara omkring så just nu tittar jag på Miss Marple. Jag älskar engelska deckare. Lagom mycket dramatik, nästan inget blod och kluriga lösningar. Perfekt om du frågar mig:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards