petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av petrasperspektiv - 25 maj 2013 21:06

Idag tänds brobelysningen på stans fina gång- och cykelbro! Det händer mycket bra och kul i vår stad och bron är en av alla bra saker! För det första är den fin och lockar en massa folk och för det andra har den minskat avståndet mellan stan och Lister rejält. Det gillas. Att jag dessutom kan cykla kvickt som tusan till golfbanan är en riktig bonus:)

Alldeles strax ska jag, maken och dottern ner och se hur fina brons belysning tänds för första gången. Härligt!

Om jag får liv i dottern vill säga. Hon har varit på audition hela dagen så hon är helt slut och sover just nu gott i soffan;)

Sonen är på klassresa i Köpenhamn och jag får snart ett nervsammanbrott om han inte svarar på mina mess. Inte ett svar på hela dagen. Det KAN bero på att hans mobil inte funkar utomlands men är det verkligen så nuförtiden? Det var väl bara innan man var tvungen att lägga till något om telefonen skulle funka utomlands?

Maken har handlat studentoutfiten. Skitsnygg blev han! Visst det är han ju alltid men i den nya kostymen är han lite extra snygg;)

Nähä, väcka dottern var det!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards