petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av petrasperspektiv - 6 maj 2013 21:21

Måndagen är snart slut. Jag har trillat i soffan och oddsen för att jag ska klara av att ta mig upp igen är taskiga.

Min favoritsport är på tv och Sverige ligger under mot Vitryssland. Suck. Maken är jätteilsken och negativ. Då blir jag ilsken för jag tycker man ska vara positiv. Ja, ni fattar. Vårt liv blir så mycket bättre om Sverige bara tar ledningen;). Jag menar, hur svårt ska det vara?

Idag har jag beställt studentmat. God sådan. Den levereras direkt hem till oss. Det enda vi behöver göra är att komplettera med smör och ost till brödet. I like:)

Idag har vi blivit erbjudna en etta i Oskarshamn. Hyran är ca 3500:-. Vad trevligt det hade varit om vår kommun hade haft samverkansavtal med Oskarshamn precis som de andra Blekingekommunerna. Då hade i fått 1875:- i inackorderingsbidrag varje månad. Nu får vi 0:-. Det känns så där.

Nu står det 1-1 och stämningen är lite lättare här;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards