petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 september 2016

Av petrasperspektiv - 26 september 2016 20:44

Idag när jag gick till jobbet såg kalendern så där behaglig ut som den gör när man har en mix av inplanerade saker med oplanerad tid som kan användas till de där övergripande sakerna som också behöver göras. Swish swosh så var det förändrat och större delen av veckan är intecknad. Hmm, så det kan gå...Dessutom har jag pratat i telefon större delen av dagen. Det är fasen inte konstigt att jag är allergisk mot att prata i telefon när jag är ledig.


Tränat har jag gjort. Först ett styrketräningspass sedan i pw i rask takt. Det känns gött i kroppen nu. Maten har jag också skött idag. Jag tror att jag är ruggigt nära de 1500 kalorierna jag förväntas äta och det är minsann inte varje dag det händer. 


Nu är det strax Det okända och det måste jag så klart se. En stor mugg kaffe till det och sedan är det soffhörnet och vila som gäller. 

Av petrasperspektiv - 26 september 2016 20:44

Idag när jag gick till jobbet såg kalendern så där behaglig ut som den gör när man har en mix av inplanerade saker med oplanerad tid som kan användas till de där övergripande sakerna som också behöver göras. Swish swosh så var det förändrat och större delen av veckan är intecknad. Hmm, så det kan gå...Dessutom har jag pratat i telefon större delen av dagen. Det är fasen inte konstigt att jag är allergisk mot att prata i telefon när jag är ledig.


Tränat har jag gjort. Först ett styrketräningspass sedan i pw i rask takt. Det känns gött i kroppen nu. Maten har jag också skött idag. Jag tror att jag är ruggigt nära de 1500 kalorierna jag förväntas äta och det är minsann inte varje dag det händer. 


Nu är det strax Det okända och det måste jag så klart se. En stor mugg kaffe till det och sedan är det soffhörnet och vila som gäller. 

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards