petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 september 2016

Av petrasperspektiv - 1 september 2016 21:31

Japp. Imorgon ska jag upp med tuppen. Jag ska till Stockholm på Skolverkskonferens angående nyanländas skolgång och för att hinna dit i tid så måste jag stiga upp klockan 04:00 för att lämna Sölvesborg vid 05:00. Jag brukar i och för sig vara morgonpigg men 04:00 är inte morgon. Det är natt. Jag måset snart gå och lägga mig. Jag behöver all skönhetssömn jag kan få;-)


Efter Stockholmsbesöket är det dags för AW med en massa folk från Open gym. Det ska bli himla kul. Undrar om det är en vanlig företeelse att ett gym har AW? Men visst, det var ju J och jag som föreslog det. Det ska ju liksom vara vi till det...;-) Vi kanske ska starta upp en intresseanmälan för träningsresan vi vill ordna också? Visst låter det superkul med en träningsresa med en massa folk från gymmet man redan känner fast i en helt annan miljö? Jag tycker i alla fall att det är en sjukt bra idé:-)


Igår var jag på en annorlunda grej- ett cykelväskparty. När jag hörde ordet cykelväska tänkte jag på någon sån där gammal ful väska som bara är praktisk. MEN, väskorna som såldes var allt annat än fula. Praktiska var de men de var också jättefina med så många härliga mönster att det var snudd på omöjligt att välja. Till slut föll i alla fall valet på en svart väska med vita prickar (är någon förvånad?) och om ni ser mig susa fram i stan med den hängandes på pakethållaren så kan ni se hur himla fin den är:-)


Nähä, då är det väl dags att gå och lägga sig. Jag ska ju snart upp igen...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards