petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av petrasperspektiv - 11 januari 2016 22:21

Japp, den är funnen! Dvs, träningsformen som bara får mig att må bra och skratta under tiden. Zumba:-) Det är svettigt, tro inget annat, men musiken och ledaren M:s fantastiska engagemang får mig att må tokbra! Jag längtar redan till nästa måndag.


Dagen idag har varit intensiv, as usual, och ändå har jag bara hunnit med en bråkdel av vad jag hade behövt hinna med. MEN, de möten jag har haft har varit fantastiskt bra och jag är helt klart nöjd med dagen. 


I vårt vardagsrum står granen fortfarande kvar. Den är så himla fin att man tror den är konstgjord och den har knappt tappat ett enda barr. Det vore kriminellt att slänga ut något så fint bara för att det snart är ett visst datum. Nej, jag tänker våga vägra slänga ut granen tills barr på golvet får mig att annorlunda. Hoppas det dröjer. Under tiden njuter jag av skenet och det vackra den sprider runt sig. 



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards