petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av petrasperspektiv - 7 januari 2016 21:23

Då var vårterminen igång och om allt går dom det brukar kommer det att säga swisch swosch och så är det sommarlov. Skrämmande nog tycke jag att tiden springer iväg. Det gjorde den väl inte när jag var yngre? Eller?


Idag kom det äntligen lite efterlängtad snö. Himla mysigt om ni frågar mig. Mindre mysigt är det att det blåser som sjutton och det i kombination med ett gammalt trähus är ingen höjdare. Just nu sitter jag invirad i en filt och med ughs på mig, i soffan. Jag drog nämligen nitlotten och hamnade i kallhörnan, det är den vid fönsterna där det drar som mest. 


Idag har jag varit hos naprapaten med min onda arm. Det var ju spännande och lite läskigt för jag har hört att man aldrig vet när sådana människor som naprapater gör ett knyck så att kotor och ben knakar loss. Men han var snäll, han talade om innan när det skulle göra ont och det tycker jag visar att han är en god och human naprapat. Det är bra. Nu ska vi bara se om knådandet och tryckandet ger något resultat. Hoppas det för jag tycker det börjar bli lite tråkigt att ha ont nu. 


Imorgon är det fredag. Igen. Det känns som att det är fredag och lördag hela tiden nu:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards