petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av petrasperspektiv - 21 juli 2015 18:42

Säga vad man vill om väderläget men när jag inte solar så får jag ju massor gjort. Idag har det strukits, tvättats, monterats och pynglats med sakerna som inhandlades vid gårdagens ikea-besök, bäddats rent, möblerats om och en massa andra saker som jag absolut inte hade gjort om solen hade visat sig och det var läge för en solstolsdag. Missförstå mig nu inte, jag vill så klart ha sol och värme men när vi nu inte får det då får man göra det bästa man kan av det väder det är. Jag är i alla fall mycket nöjd med dagen:-)


Nu ska jag alldeles strax sätta mig med mormorsrutevirkningen och en ljudbok på altanen och trotsa det faktum att det inte är optimalt sommarväder. Jag njuter ändå av att det är sommar, jag är ledig och jag har familjen samlad. Det är bra nog. Att det dessutom strax är Allsång på Skansen och Morden i Midsomer gör på intet sätt kvällen sämre. Ha det gott allesammans!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards