petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 april 2014

Av petrasperspektiv - 26 april 2014 10:38

Solen skiner, jag är ledig, en jättehärlig frukost är precis äten och en mugg kaffe är drucken och jag har hamnat i soffhörnet. Ingen dålig dag alltså;). Alldeles snart ska vi gå ut och olja altanen och sen ska uterummet fixas hade jag tänkt. Nu säger maken att jag kan klippa gräset. Eller inte, säger jag;)

Veckan som gått har varit lika intensiv som vanligt men den avslutades ändå med en känsla av koll och det känns bra. Efter jobbet stack jag, maken och svärfar ut och gick nio hål på golfbanan. Vädret var magiskt bra, tempot var högt och golfen funkade hyfsat. En bra golfrunda alltså.

Sonen är på camp i Stockholm tillsammans med kompisen L. De bor på hotell och verkar ha det bra. Förutom halsontet sonen dragit på sig. Sån jäkla otur! Hoppas ontet är väck idag! Det känns aningen surt att missa bra träning...

Jag måste ju bara ösa beröm över det underbara initiativet att spela klassisk musik från silosen i hamnen så att hela stan får njuta. Underbart! Vem som än kom på den idén är ett geni! Det är Sölvesborg det. Jag förstår inte att inte alla vill bo här!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards