petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 november 2012

Av petrasperspektiv - 9 november 2012 19:59

...dottern drog just ner på After Work, eller After School som hon kallade det. Det är ju jag som brukar göra sånt i den här familjen. Alldeles nyss var hon en liten fis som gick omkring här hemma och sjöng. Nu är hon en stor fis som går på puben en fredagskväll. Hmm, jomen det är nog rätt kul ändå.


Sonen har flickvännen hemma. Så klart sitter de inte tillsammans med oss. Nixelipx. Fattar inte. Är det pinsamt att jag sjunger med i Doobido eller att maken somnar? Hehe;-)


Imorgo bitti ska jag stiga upp kvart i fem. Usch och fy. Jag hatar verkligen att stiga upp så tidigt. Det enda som är bra med det är att jag ska till Ullared. Kommunen har två bussar som går dit imorgon. Med mig har jag jordens mest motvilliga shoppare som egentligen bara går loss på MQ. Och mycket kan man kalla Gekås men att kalla det MQ är att överdriva kraftigt;-)


Så nu hoppas vi att jag hittar en massa roliga saker imorgon och att allt är SJUKT billigt så att jag har pengar över till Ikea-besöket på söndag när sonen spelar i Diö och vi passar på att köpa tv-bänk och skrivbord och förmodligen lite annat smått och gott.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards