petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av petrasperspektiv - 23 februari 2014 21:35

Idag vaknade jag till strålande solsken och jag masade mig ner till soffan där jag kunde se det sista på femmilen. Bortskämd med medaljer som vi blivit under OS tyckte jag det var lite trist att inga svenskar hamnade på pallen men när man tänker efter är ju 7:a, 8:a och 9:a en suverän insats. Härligt!

Lite frukost och sen åkte jag, maken och dottern till Hällevik där vi gick en lång runda. Lite roligt var att vi träffade/mötte fyra som jobbar på skolan och en pensionerad polis. Kul:)

Väl hemma igen blev det OS-final som tyvärr gick alldeles åt skogen men ett silver är ju bra det med:)

Sonens och IKO:s match mot Nässjö började lite trevande men sedan tog IKO över och kunde vinna med 8-2. Bra jobbat!

Som kronan på verket har jag betalat räkningarna. Lika kul varje månad. Not. Tänk att bara få slippa dem en enda månad. Vad skönt det hade varit.

Imorgon är kollegan P på plats igen. Hon har ju varit och glassat på semester i två veckor. Nu jäklar ska hon få jobba;)

Nu ska vi titta på Farmen och följa dramatiken där. Spännande;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards