petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 april 2013

Av petrasperspektiv - 1 april 2013 19:46

...att ha en man som kan allt som är värt att veta om kost och träning. Han är numera min PT:-). Jo, jag morrar och gnäller en hel del men han står på sig. Idag har jag sprungit med C och så har jag styrketränat. Sen var vi på middag hos svärföräldrarna och så långt gick allt bra. Efter en tupplur på soffan konstaterade maken att det är sista dagen på påskhelgen och dukade fram ett gigantiskt gottebord. Får man göra så när man är PT? Tro inte att jag klarar av att stå emot. Nixelix. Finns det choklad så äter jag av den. Sån är jag.


Imorgon är det jobbedags. Ingen ångest alls över det faktiskt. Då måste man gilla sitt jobb. Jag ser fram emot att hinna göra MASSOR den här veckan.


Nu kickar maken igång den senaste James Bond-filmen. Jag undrar om jag för första gången i livet ska klara av att se en hel James Bond utan att somna;-). Vi får väl se...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards