petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 december 2013

Av petrasperspektiv - 5 december 2013 19:22

Japp, då var det dags att ännu en gång följa en hockeymatch på swehockey. För den som inte vet vad det är kan jag berätta att det är som att titta på ett digitalt protokoll som fylls i efterhand. I bästa fall hänger det inte sig. I värsta fall hänger det sig precis efter en utvisning och så är man tokorolig att någon blivit rejält skadad och en hel del scenarion hinner passera i huvudet innan det börjar funka igen.


Så ska i alla fall jag tillbringa min kväll. Samtidigt är det hockey på tv som jag lär bli tvungen att se om jag inte går upp i sovrummet och tittar på Ernst julpysslande där istället. Att övertyga maken om att Ernst på något sätt skulle vara mer intressant än en Brynäs-match faller jättebort...


Idag hade jag ännu en toppendag på jobbet. Det enda lilla brytet var när servern plötsligt försvann och internet med den. Det är då man märker att utan en dator är det omöjligt för mig att sköta mitt jobb. Som tur var fixades det snabbt! Det tackar jag dem som gjorde det för!


En veckohandling är avklarad och nu är bara städningen kvar men den fixar nog maken när jag är på julbord imorgon;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards