petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 juli 2017

Av petrasperspektiv - 9 juli 2017 10:03

SMHI har lovat sol idag. De visade, och visar fortfarande, bara sol i Sölvesborg idag. Hmm, det enda jag ser är moln. Jag har sagt det innan men säger det igen; hade andra yrkesgrupper gjort så många felbedömningar vetisjutton om de hade fått behålla jobbet. 

Suck. Så fram tills att solen dyker upp tänker jag tycka synd om mig och hänga i soffan och göra absolut ingenting. 

Det kan ju i och för sig vara bra. Att Killebomfira två kvällar i rad sliter på kroppen  

I fredags var vi hemma hos J och K med ett gäng andra människor också och det var himla kul! I vanlig ordning tappade vi bort varandra direkt när vi kom ner till stan men det är vi så vana vid att ingen längre tycker det är konstigt  

Igår killebommade vi med J och M och det var också supertrevligt. Det är det alltid. Synd att det går så lång tid emellan våra träffar men igår lovade vi bot och bättring på den fronten. Bra det!


Nu har jag haft semester i en vecka och jag tror jag börjar komma in i semestermoodet. Det allra bästa med semester är att vakna på morgonen och då börja fundera på vad man vill fylla dagen med. Att inte ha en massa måsten eller krav är den allra bästa semestern tycker jag. 

Nu är det en mugg kaffe i soffhörnet medan jag med viljekraft försöker få fram solen  

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards