petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 juni 2017

Av petrasperspektiv - 13 juni 2017 22:52

Idag var det jobbedags igen och dagen var full av möten. Jag och några andra fackliga har suttit i fyra anställningsintervjuer och det är alltid kul!

På lunchen åt vi sallad på Salvatores. De har verkligen ett fräscht lunchutbud där. Gå dit om ni inte redan gjort det.

En rejäl promenix med C direkt efter jobbet, middag med make och son och upphämtning och uppdatering eftersom vi inte träffats på över en vecka, städning av övervåning som snudd på orsakade en dammallergi hos mig, uppackning av resväskan, renbäddande av säng och ommöblering när vi ändå höll på och så slutligen tittat på finalen i Biggest Loser. Det var min kväll och nu ligger jag och lyssnar på en ljudbok samtidigt som jag bloggar så jag måste förmodligen lyssna om igen för att fatta?

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards