petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 juni 2017

Av petrasperspektiv - 2 juni 2017 23:28

Efter en tokintensiv vecka känns soffhörnet skönare än vanligt och det vill inte säga lite eftersom jag gillar det rätt mycket annars också:-)

Igår plockade jag en semesterdag och åkte och jobbade i Kristianstad, på nya jobbet. Först var det möte med ledningsgruppen hela förmiddagen och sedan var jag på skolan hela eftermiddagen, rundvallad av nuvarande rektorn U på skolan. Det är en stor skola och flera gånger slog det mig att jag inte helt enkelt hade hittat tillbaka till expeditionen om U hade lämnat mig. Tur hon inte gjorde det:-)

Efter den intensiva dagen med massor av ny info, nya intryck och nya möten var jag helt körd och hade en huvudvärk man inte skojar bort. Jag känner igen den som spänningshuvudvärk och vet att det inte funkar med tabletter så istället stack jag ner till gymmet och styrketränade lite. Det hjälpte inte mot huvudvärken men på många andra sätt. Idag har jag en skön träningsvärk. Gött! Då vet jag att det tog???

Imorgon ska jag på en second hand-runda tänker jag. Det är ju alltid kul. Alltid gör man något kul fynd??

Nu ska jag masa mig ner i källaren och hänga upp en maskin tvätt. Himla glamoröst en fredagskväll. För att kompensera det tar jag ett glas vin när jag är klar?

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards