petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av petrasperspektiv - 31 mars 2016 10:40

...ligger jag i en säng på spa-avdelningen på Ystad Saltsjöbad. Det doftar spa, det är ljust och härligt runt mig och ur högtalarna hörs lugn och rogivande musik. Dottern och jag har redan hunnit med en långfrukost och en promenad längs stranden och nu ligger vi alltså i denna ljuvliga atmosfär och laddar batterierna lite till innan det är dags att lämna hotellet.
Igår spaade vi. Helt underbart skönt. Särskilt att sitta utomhus i varmt vatten och samtidigt känna kontrasten med den kyliga luften. Vi krönte spa-upplevelsen med varsin massage. Icke äckligt på något sätt.
Som de superglidare vi är kom vi fram till att maten borde intas i sängen och så blev det. Room service är verkligen magiskt. Dessutom har jag aldrig fått mat serverat under "silverlock" (jag kommer inte på det riktiga ordet just nu:) förut och bara det i sig är tillräckligt för att roa mig:)
Nähä, nu ska jag dra i mig en massa vackra intryck innan det är dags att checka ut.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards