petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av petrasperspektiv - 26 mars 2016 17:27

Strålande solsken har det varit idag och det är verkligen helt underbart. Första solningen på altanen är gjord och med en filt bakom ryggen var det riktigt, riktigt skönt. 


Idag var det dags för en ny helgpromenad på ett nytt utflyktsmål. Idag var det Norje som besöktes. Vi parkerade vid campingreceptionen och sedan gick vi bland stugor och på campingen och så klart längs stranden. Ännu en gång slogs jag av vilken underbar miljö jag mötte. Stugorna som ligger precis vid havet är verkligen sådana jag skulle kunna tänka mig men jag antar att priserna inte går av för hackor... Extra knäckande då att det funnits två stugor med fantastiska lägen i släkten men de såldes för ingen pallade med att sköta dem. VARFÖR var jag inte vuxen när det beslutet fattades?! 


Nu har vi precis avnjutit en påskaftonmiddag som bestod av grillat kött, potatisgrejer, sallad och ett glas rött.  Man kan definitivt ha det sämre;-)


Det enda som är lite trist är superdeupermegaförkylningen jag har dragit på mig. Jag nyser hela tiden och näsan är helt täppt. Jag som brukar hävda att nässpray är för veklingar får bita i det sura äpplet och använda mig av det;-)





Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards