petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av petrasperspektiv - 5 augusti 2014 19:11

Jag är ingång efter semestern! Igår var jag så trött i huvudet framåt eftermiddagen att det kändes som om inte en enda vettig tanke skulle kunna produceras men idag kändes det redan piggare. Dagen började med att jag och H gick igenom tjänstefördelning och personalbilaga och vilket kan få en att vakna bättre och snabbare än det?;)


Lunch tillsammans med en hel hop med goa kollegor blev det på Kajutan. En supergod fisksoppa blev det. Det enda som egenligen är jobbigt med att gå ut och äta lunch är att tiden går så snabbt och jag brukar ju inte vara så van vid att prioritera ättid. Lite slösigt med tid tycker jag nog ändå att det är. Sån är jag men jag jobbar på att förbättra mitt tänk i den frågan.


Alldeles nyss for jag och dottern över nedervåning i ett rasande tempo och städade av den. Det var läääääänge sen det gjordes eftersom jag av princip inte städar när solen skiner och vädret är fint. Då är man ute och njuter av vädret. Punkt! Men nu skiner ju inte solen så det är bara att bita ihop. En micropaus och så går vi loss på övervåningen också. Halleda vad vi är duktiga. Som belöning blir det Allsång på Skansken och lite fruktsallad med kvarg. Mmm:)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards