petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av petrasperspektiv - 8 augusti 2017 20:56

Jag tycker det är helt okej att solen gassar när jag jobbar TROTS att jag råkat välja långbyxor på morgonen MEN då är det fasen inte okej att soleländet gömmer sig bakom moln när jag äntligen landar på altanen och kastat mig i solstolen för att få lite sol på kroppen. Exakt så var det idag. Jag blir så ledsen. Jag behöver sol. jag blir gnällig annars. Jag kommer ju för sjutton inte ut alls om dagarna mer än möjligen den lilla stund det tar att gå mellan en byggnad och bilen.


Förra tisdagen när jag började jobba tyckte jag att jag hade oceaner av tid på mig att hinna förbereda mig och verksamheten innan personalen kommer tillbaka efter semestern. Jag kan säga att att oceanerna har krympt till typ en liten pöl nu och jag har inte riktigt den koll jag önskar att jag hade. Och just nu väljer servern att inte vilja samarbeta med mig så jag kommer inte riktigt åt det jag hade velat. Det kan i och för sig också vara ett tecken på att jag inte ska jobba utan fokusera på deckaren som är på tv. I alla fall om jag vill fatta något;-)


Imorgon ska jag få min jobbetelefon, vara med på ett elevmöte, träffa min mentor och fortsätta göra allt begripligt för mig. Allt detta inomhus men efter jobbet ska jag träna med J och om vi inte kommer in på gymmet så har vi sagt att det får bli en powerwalk. Helt okej för då får jag, utöver härligt sällskap, friskluft.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards