petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av petrasperspektiv - 17 oktober 2013 20:13

Idag inledde jag dagen med att besiktiga bilen. Jag brukar inte ha flyt vid såna tillfällen så jag satt mest och väntade på vad det månde vara som skulle kosta pengar den här gången. Men döm om min förvåning när den supertrevlige bilprovningskillen säger att allt var bra och det var bara att köra vidare. Swosch sa det och så hade jag lämnat innan han hann ändra sig;-)


Något annat som swoschade var idioten i vit Merca som låg efter mig på väg ut till bilprovningen. Har man fått fortkörningsböter på 2400 för inte alltför länge sedan och dessutom vet att den vägen vi körde på används som väg till skolan för många barn då håller man hastigheten. Men inte fartdåren i den vita mercan inte. Nixelipix. I en liten lucka i den mötande trafiken drog han om mig så det swoscahde om det. Tur att inget hände. Synd att inte polisen stod där idag. Det hade känts jäkla gött.


Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och följer sonens match i O-hamn. Det går inget vidare. Jag tror jag läser vidare i boken jag började läsa igår och bara tittar lite på skärmen då och då;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards