petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 september 2017

Av petrasperspektiv - 6 september 2017 19:14

Japp, nu börjar jag bli lite varm i kläderna på jobbet. Det är fortfarande saker som driver mig till vansinne för att det tar så lång tid att räkna ut vilket håll jag ska ta det eller vem i hela kommunen jag ska prata med. Men det är också andra saker som jag har fattat hur jag ska hantera på bästa sätt.


Det är roligt med en så engagerad och lösningsfokuserad personalgrupp som jag har runt mig om dagarna.

Ibland står jag jätteredo att rycka ut och hjälpa till med något men då visar det sig att lärarna redan löst det och bara meddelar mig för att det är bra att jag vet. Älskar det! 


Idag har jag dessutom varit med på några möten och jag hade nästan glömt hur kul det är när vi samlas från flera olika ställen och gemensamt försöker klura ut vad som är bäst för en enskild individ. Det är så kul att lyckas hitta det som kan vara lösningen. 


Imorgon ska hela ledningsgruppen iväg på externat och där ska vi också slå våra kloka huvuden ihop och prata organisation och annat viktigt. Vi ska dessutom övernatta på ett slott och vi får väl se om jag träffar på några spöken;-)


Morgondagens äventyr innebär packning. Hmm, jag har inte ens packat upp packningen från Bratislava än. Jag kanske kan köra samma innehåll;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards